четвртак, 16. фебруар 2012.

Nikakav čovek

Nikakav sam. Bez malo pa očajan.


Da li mi ovo tekstovi koje čitam uradiše, ili poražavajuće vesti i statistike..ali stvarno sam se ubedačio.
Nekim čudom vučem pramenove rezervne pozitive iz dubine sebe, te me oni ovih dana guraju od realne potrebe da se napijem.( i ja sam samo čovek).


Smem li da vas zamolim da priđete bliže? Mislim, ako je dozvoljeno da mi ovde poturite rame da se isplačem ljudski..


Svi su pisali i komentarisali na svoj način kako doživljavaju događaje, izjave, predviđanja itd..govorili o svojim stavovima, kritikovali ili hvalili, pa ću vas i ja kratko upoznati sa tim  (ne morate čitati, sve je već rečeno) kako to izgleda iz mog mnogougla.


NOVA GODINA I ZIMA


* ove godine, 31.decembar sam baš onako prespavao do podneva 1. januara, vama koji ste nešto slavili čestitam na ničemu, a u 2012. svima želim beskrajnu sreću, svima će nam trebati više nego ikad...
* ledeni dani nam objasniše kako se osećaju bespomoćni, kako oni koji su nespremni dočekaše stud, a kako borci sve to izneše na leđima, svejedno, niko ništa naučio nije, a i neće. 
Sečem sve drveno na šta naiđem po podrumu i garaži, plamen guta a deca u toplom...pobeđujem..


POLITIKA I POLITIČARI


*sećam se jednom davno, neki naš komšija par kuća udaljen od našeg dvorišta imao je septičku jamu, neka cisterna se pojavila jedan dan i sve je brujalo, a o smradu da ne govorim...
Završili kažu i očistili, a danima se nije moglo živeti, na kraju smo se preselili u drugo selo...


FILMOVI I KNJIGE


*necu navoditi imena autora jer bi to bilo neviđeno glupo...
Ja koji sam rođen u zemlji rakije i leda (06.12.), smatram da neki filmovi budu snimljeni da  budu komercijalni, neki da edukuju a ima i onih koji moraju da budu na platnu, te sam ovaj svrstao u ovo poslednje...(ne okrivljujući nikog, nisam ni video film a i neću).
Kako me je ova zima slepila za stolicu, evo plačem vam i dalje na ramenu, govorim vam kako sve prođe zima nikad, i vi ništa, osim što mi mnogi od vas rekoše: pa šta? nemoj misliti da se jedini bojiš zime,takvih kao ti ... puna ih je Srbija..




SPASENJE I PLANOVI ZA BUDUĆNOST


* verujte, ni sam ne znam zašto sve ovo gore napisah, ali morate izdržati još samo malo, što mojih reči, što gorke moje suze na ramenu svom...
Pazite..briga mene i za godinu, i za zimu, ne zanima me politika ni te smrde ''što nas vode'', niti nedostatak drva, pa ni potrošnja struje, a baš me boli uvo što nisam platio 3 kirije i gomilu računa još iz prošlog meseca, posebno mi oko nije trepnulo ni na jedan film a kamoli taj, a o toj knjizi njegovoj da i ne govorim!


 Ali ljudi moji, moji dobri prijatelji...tako me zaboli kad para nemam da svojoj Neveni dam članarinu da može da trenira fudbal...eto..


*neću da vam pričam šta sam uradio, ali sve je u redu, gledam ih kako rastu, plašim se, beskrajno ih volim, govorim im stalno kako ih volim, svaki čas, smaram ih i gnjavim, a nisu više ni tako mali, ali moji su, prelepi, prepametni, puni života...da..neka ih Bog čuva, moju decu, vašu decu, i sve vas ....


*ponavljam iz ranije objave, da kao spasenje pogledamo u životne i ljudske vrednosti, podižemo ih, negujemo i primenjujemo, čuvajmo sebe i porodicu...


...s nadom da ovo šalje neku poruku...
..vaš Zoran...

























































1 коментар:

  1. "*neću da vam pričam šta sam uradio, ali sve je u redu," Crni Roki, pomisliće ljudi da si opljačkao banku. :)
    Svakim danom u svakom pogledu sve više napreduješ :)

    ОдговориИзбриши