уторак, 14. фебруар 2012.

Na današnji dan

Razvukoh sebe  kao žvaku činjenicom da će možda  doći i noć, a ja  ću izdržati da se ne oglasim povodom sledećeg:
ne znam zašto, ali  sam juče tačno znao kako će izgledati današnji dan.
Konektujem se jutros uz kafu, kako to obično biva jel', počnem da se razmećem prozorima na svom SAMSUNG-u, otvaram polako i šta gledam, sve ono što već znam.
Svake godine na današnji dan ista priča, iste polemike, sve to pamet otpustilo, bujice navaljuju kao što će nakon otapanja ovog snega. Realno belina, a ja čitam ''milinu''.
Te odnekud borci koji štitovima stadoše u odbranu sv.Trifuna, naoštrili koplja, opleli šestopercima, a opet s druge strane rovova neki zaljubljenici, mašu poklončićima, isplivavaju srca u raznim bojama, boreći se za malo prostora pod suncem. Pa ljudi moji mora li ovako svaki put? Izgleda da se nećemo nikada promeniti. Za mene dokaz više da lutamo u traženju sebe, iako smo možda svi u pravu ili  možda svi grešimo. 
Kako god, pročitah ti ja te redove, za koje sam inače znao i kako izgledaju i šta u njima piše, razgovarajući tako malo sa sobom u nekom ćumezu, priupitavši se kako li izgledaju svi ti ljudi koji kritikuju jedni druge, repliciraju jedni drugima, rovovskom bitkom oko dva praznika različitog porekla i vere, bacajući jedni na druge gomile pametnih slova kao kuršume. Kakvi su im životi, i šta je to što im smeta kod onih drugih. 
Da se nije na mojim vratima pojavio moj kum Pera i rekao odsečno: ''...kume ustaj idemo do Nade na pelinkovac'' samo Bog zna koliko bih ja još bistrio neizbistrivo.
Još samo jedno da vam kažem, sledeće godine na današnji dan, sve će biti isto.
Ostajte zdravi, veseli i verujte u ljudske i životne vrednosti, nastojte da ih unapređujete i čuvate kao nešto najsvetlije.


...vaš Zoran..

3 коментара:

  1. Roki, rekoh ja tebi, još malo pa knjigu da pišeš, ovaj teksat je baš skroz super!

    ОдговориИзбриши
  2. Sledeće godine, će kao što kažeš, sve biti isto, pod uslovom da 21.decembra ne bude taj smak sveta o kojem se mnogo razglabalo a i dalje razglaba ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Pa ja ne verujem bas u smak sveta, pre ce biti mozda neke nuklearne samovodece, ili pak ono sto je nama najizglednije, da zapalimo sve sto imamo, pa i sebe, a mozda se i ukrademo pa nestanemo;))) Hvala na komentarima i obecavajucoj buducnosti :))))))

    ОдговориИзбриши